Tingimused
Tellimistingimused
Meie internetipoest on võimalik tellida kahel viisil, kas registreerid ennast kasutajaks või oled
lihtsalt külaline.
Mõlemal juhul on vaja isikuandmeid ja aadressi
tellimuse vormistamiseks.
Toodete tegelik värv võib veidi erineda piltidel olevatest, kuna värvide kuvamine sõltub iga kuvari
seadistustest.
Vali välja meelepärased tooted.
Seejärel vajuta nuppu ' Lisa ostukorvi '. Toodete lisamine ostukorvi ei kohusta Sind veel neid ostma.
Ostukorvi sisu saad näha,kui vajutad üleval nuppu ' Ostukorv ',kui on tooted, nende kogused ja hinnad
ülekontrollitud, saab teha järgmise sammu.Selleks on ' Kohaletoimetus', siin tuleb valida kohaletoime-
tamise võimalus,millega soovid, et postipakk Sinuni jõuab.Järgmise sammuna on võimalik kasutada
sooduskupongit, kui see Sul on olemas ja lõpuks ' Vormista tellimus ' Peale tellimuse vormistamist
tuleb kassa.Kassas makstakse ettemaksuna kauba eest ja kohaletoimetamise kulud.
Kõik hinnad on eurodes.Kauba hind sisaldab ka käibemaksu.
Kauba eest on võimalik tasuda panga ülekandega.Ülekannet tehes palume lisada selgitusse tellimuse number.
Tellitud kauba eest saab tasuda Trendikas OÜ arveldusarvele
Swedbank a/a - EE622200221054636610
Kohaletoimetamine
Tellimused postitame 1 tööpäeva jooksul peale makse laekumist Trendikas OÜ arveldusarvele.
Tellitud kauba tarnib SMARTPOST või OMNIVA vastavalt ostja valitud kohaletoimetamise võimalusest.
Kauba kohaletoimetamise tasu arvestab süsteem automaatselt vastavalt kauba suurusele.
SmartPost toimetab pakid kohale 1 - 2 tööpäeva jooksul, Omniva( pakiautomaadi teenus) tarneaeg on tavaliselt 1 - 3 tööpäeva.
Teeme omalt poolt kõik, et tellimus võimalikult kiiresti postitada.Peale tellimuse teele saatmist anname
sellest teada meili teel.Tellimused saadame teele tööpäeviti.
Kauba kohaletoimetamine läbi SmartPosti maksab pakiautomaat S - 2,69 € M - 3,35 €
Kauba kohaletoimetamine Omnivaga maksab pakiautomaat S - 2,48 € M - 2,99 €
Tagastamine
Vastavalt võlaõigusseadusele on võimalik toodet ümbervahetada ( kui see on korras ja kandmata) või
tagastada 14 päeva jooksul koos ostuarvega.Kui kaup on jõudnud meieni,vahetame selle uue vastu või
tagastame eelnevalt ostetud kauba maksumuse ja postikulu.
Kauba saab tagastada Omniva või SmartPostiga meie aadressile:
Lootuse pst.77, 11617 Tallinn
Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat, seda arvestades alates kauba ostulepingu päevast.
Pretensiooni esitamise korral esimese kuue kuu jooksul, kui ilmneb tootmisdefekt, kannab kulutused ( kauba maksumuse
ja postikulu) ettevõtja.
Pretensiooni esitamise korral peale 6. kuud kannab tarbija kauba tagastamisega seonduvad kulud (pakendi ja postikulu)
Kauba osas oleneb aga ekspertiisi otsusest.
Ehete säilitamine ja hooldus
Et ehted kauem kenad püsiksid, tuleks järgida nende säilitamise tingimusi.
Hoida ehteid üksteisest eraldatuna ( nii ei takerdu nad üksteise külge, ega lähe katki)
Vältida ehete kokkupuutumist lõhnaõliga, meikimisvahenditega, erinevate kehahooldusvahenditega.
Vältida kokkupuudet kemikaalidega.
Vältida ehete kukkumist, lööke ehtekivikestele.
Vältida ehete kokkupuudet veega ja ka niisket keskkonda.
Niiskuse mõjul võib ehteniit nõrgeneda ning kivikeste ja pärlite raskuse all välja venida ja
katki minna.
Ehete puhastamiseks kasutada pehmet lappi. Ehete metall pinda puhastada kuiva lapiga.
Ehtekivide, pärlite puhastamisel võib kasutada õrnalt niisket lappi.
Kunst ja nahktoodete hooldus:
Puhastada niiske lapiga.