Tingimused

Tellimistingimused

Meie internetipoest on võimalik tellida kahel viisil, kas registreerid ennast kasutajaks või oled 

lihtsalt külaline.


Mõlemal juhul on vaja isikuandmeid ja aadressi tellimuse vormistamiseks.

Toodete tegelik värv võib veidi erineda piltidel olevatest, kuna värvide kuvamine sõltub iga kuvari

seadistustest.

Vali välja meelepärased tooted.

Seejärel vajuta nuppu ' Lisa ostukorvi '. Toodete lisamine ostukorvi ei kohusta Sind  veel neid ostma.

Ostukorvi sisu saad näha,kui vajutad üleval nuppu ' Ostukorv ',kui on tooted, nende kogused ja hinnad 

ülekontrollitud,  saab teha järgmise sammu.Selleks on ' Kohaletoimetus', siin tuleb valida kohaletoime-

tamise võimalus,millega soovid, et postipakk Sinuni jõuab.Järgmise sammuna on võimalik kasutada

sooduskupongit, kui see Sul on olemas ja lõpuks ' Vormista tellimus ' Peale tellimuse vormistamist 

tuleb  kassa.Kassas makstakse ettemaksuna kauba eest ja kohaletoimetamise kulud.

Kõik hinnad on eurodes.Kauba hind sisaldab ka käibemaksu.

Kauba eest  on võimalik tasuda  panga ülekandega.Ülekannet tehes palume lisada selgitusse tellimuse number. 

Tellitud kauba eest saab tasuda Trendikas OÜ arveldusarvele

  Swedbank a/a - EE622200221054636610


Kohaletoimetamine

Tellimused postitame 1 tööpäeva jooksul peale makse laekumist Trendikas OÜ arveldusarvele.

Tellitud kauba tarnib SMARTPOST või OMNIVA vastavalt ostja valitud kohaletoimetamise võimalusest.

Kauba kohaletoimetamise tasu arvestab süsteem automaatselt vastavalt kauba suurusele.

SmartPost toimetab pakid kohale 1 - 2 tööpäeva jooksul, Omniva( pakiautomaadi teenus) tarneaeg on tavaliselt 1 - 3 tööpäeva.

Teeme omalt poolt kõik, et tellimus võimalikult kiiresti postitada.Peale tellimuse teele saatmist anname

sellest teada meili teel.Tellimused saadame teele tööpäeviti.

Kauba kohaletoimetamine läbi SmartPosti maksab pakiautomaat S - 2,69 €  M - 3,35 €

Kauba kohaletoimetamine Omnivaga maksab pakiautomaat S - 2,48 €  M - 2,99 €

Tagastamine

Vastavalt võlaõigusseadusele on võimalik toodet ümbervahetada ( kui see on korras ja kandmata) või

tagastada 14 päeva jooksul koos ostuarvega.Kui kaup on jõudnud meieni,vahetame selle uue vastu või

tagastame eelnevalt ostetud kauba maksumuse ja postikulu.

Kauba saab tagastada Omniva või SmartPostiga meie aadressile:

Lootuse pst.77, 11617 Tallinn

 

Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat, seda arvestades alates kauba ostulepingu päevast.

Pretensiooni esitamise korral esimese kuue kuu jooksul, kui ilmneb tootmisdefekt, kannab  kulutused ( kauba maksumuse 

ja postikulu) ettevõtja.

 Pretensiooni esitamise korral peale 6. kuud kannab tarbija  kauba tagastamisega seonduvad kulud (pakendi ja postikulu)

Kauba osas oleneb aga ekspertiisi otsusest.

Ehete säilitamine  ja hooldus

Et ehted kauem  kenad püsiksid, tuleks järgida nende säilitamise tingimusi.

Hoida ehteid üksteisest eraldatuna ( nii ei takerdu nad üksteise külge, ega lähe katki)

Vältida ehete kokkupuutumist lõhnaõliga, meikimisvahenditega, erinevate kehahooldusvahenditega.

Vältida kokkupuudet kemikaalidega.

Vältida ehete kukkumist, lööke ehtekivikestele.

Vältida ehete kokkupuudet veega ja ka niisket keskkonda.

Niiskuse mõjul võib ehteniit nõrgeneda ning kivikeste ja pärlite raskuse all välja venida ja 

katki minna.

Ehete puhastamiseks kasutada pehmet lappi. Ehete metall pinda puhastada kuiva lapiga.

Ehtekivide, pärlite puhastamisel võib kasutada õrnalt niisket lappi.

Kunst ja nahktoodete hooldus:

Puhastada niiske lapiga.